نردبان امید

نردبان امیدme88.loxblog.com

راهپیمایی 22 بهمن

حضور میلیونی ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ در تهران و سراسر شهرهای میهن صحنه هایی تماشایی از دشمن شناسی و زمان شناسی مردم رقم زده است.

 

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: یک شنبه 22 بهمن 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش را بیشتر بشناسید

امیر دریادار حسین خانزادی طی حکمی از سوی حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا به عنوان فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش منصوب شد.

دریادار خانزادی تحصیلات دانشگاهی خود را در دوره کارشناسی ناوبری و فرماندهی کشتی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر طی کرده و دوره عالی خلبانی هاورکرافت و دوره کارشناسی ارشد مدیریت علوم دفاع دریایی را نیز در دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) پشت سر گذاشته است.

وی همچنین دارای کارشناسی ارشد طرح‌ریزی جنگ دریایی در کشور پاکستان و دانش‌آموخته نظری مدیریت استراتژیک (نظامی) در مقطع دکتری PhD دانشگاه عالی دفاع ملی است.

علاوه بر این، دریادار خانزادی دوره‌های مختلف در حوزه مخابرات رادیویی و تاکتیکی افسران و نیز فرماندهی و خلبانی هاورکرافت‌های BH7 و SRN6 را پست سر گذاشته و در حوزه‌های مختلف از جمله قوانین بین‌الملل راه دریایی کنترل آتش توپخانه، ناوبری الکترونیکی، جنگ‌های نوین، جنگ‌های الکترونیک، حقوق بین‌الملل دریایی، عملیات ضد سطحی، طرح‌ریزی عملیات دریایی، مدیریت ایمنی دریایی،‌مدیریت نگهداری و تعمیر شناورهای دریایی نقش‌آفرینی کرده است.

دریادار خانزادی عضو هیات علمی وزارت علوم با رتبه استادیار است و تحقیق دانشجویی خود در مقطع کارشناسی ارشد را با عنوان «کاربرد هاورکرافت در ماموریت‌های آینده نداجا با رویکرد به تهدیدات» تهیه و در حوزه‌های مختلف علوم دریایی نیز به عنوان مدرس مشغول به کار است.

دریادار خانزادی با تسلط به زبان انگلیسی و نقش آفرینی در تدوین سند راهبردی نیروی دریایی آینده برای افق 1404، تاکنون در تالیف و ترجمه چند کتاب ازجمله «تاکتیک‌ها و تجهیزات دریایی»، «هدایت و کاربری هواپیماهای بدون سرنشین KD2R5Q» و همچنین «تنگه‌های راهبردی جهان» مشارکت داشته و چند کتاب نیز با موضوع کاربرد هاورکرافت‌ها، ژئوپلیتیک اقیانوس هند، اصول پایه قدرت دریایی و ... در دست تدوین دارد.

از جمله مسئولیت‌های امیر خانزادی در گذشته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- مسئولیت افسر توپخانه و ملوان و مخابرات در ناو گروه شناورهای آب خاکی

- مسئولیت افسر توپخانه و ملوان و ضد زیردریایی در ناوگروه ناوشکن‌های نداجا

- مسئولیت افسر عملیات، فرمانده دوم و فرماندهی اسکادران هواناوهای نداجا

- مسئولیت مدیر آموزش یگانی در معاونت آموزش و نیز معاونت طرح و برنامه‌ و بودجه نیروی دریایی ارتش اشاره کرد.

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: دو شنبه 16 بهمن 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 ShowObjectPicture.aspx (448×321)

فرمانده کل ارتش با حضور در استان گیلان از یکان های ستادی و عملیاتی ناوگان شمال و منطقه چهارم امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (یکشنبه) از یگان های ارتش در استان گیلان از جمله ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی ارتش بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان آمادگی و توانمندی های دفاعی این یکان ها قرار گرفت.
وی همچنین از صنایع دریایی شهید تمجیدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بازدید نموده و ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان بندرانزلی با تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران ارتشی این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

 

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: یک شنبه 15 بهمن 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

معاون هماهنگ کننده ارتش ابعاد رزمایش محمد رسول الله(ص) را تشریح کرد.

 امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش درباره ابعاد مختلف رزمایش محمد رسول الله(ص) اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش امروز با به کارگیری یگان های زرهی، پیاده، پشتیبانی خدمات رزمی، پهبادها، مخابرات، مهندسی و به ویژه هوانیروز در چند مرحله اقدامات ارزشمندی را انجام داد.

وی افزود: در مرحله اول با دفاع ساحلی جانانه، با ایجاد حجم آتش گسترده و دقیقی توانستند از پیشروی دشمن به ساحل جلوگیری کنند.

سیاری گفت: در بحث نفوذ دشمن به داخل خاک کشور، نیروهای مخصوص با ایجاد حجم آتش سنگین و کمین های خوب موفق شدند جلوی پیشروی دشمن را بگیرند.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: نیروی زمینی در مرحله سوم با به کارگیری همه یگان ها موفق شد پدافند بسیار قاطع و ارزشمندی را به مرحله اجرا در بیاورد.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی در مرحله بعد موفق شد با انجام یک آفند و یا حمله رعدآسا، باقی مانده دشمن را به عقب براند و از منطقه دور کند.

سیاری گفت: در این چند مرحله از عملیات نیروی هوایی ارتش با انجام تاکتیک های بسیار مناسب و آموزش های دیده شده، توانستند بهترین تاکتیک ها را در بحث پشتیبانی از نیروی زمینی به عمل بیاورند.

معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار کرد: برای انجام این رزمایش، همزمان قرارگاه پدافند هوایی در بحث تأمین آسمان منطقه رزمایش، اقتدار و توانمندی خود را نشان داد و اجازه نداد که کسی بتواند در بحث پدافند هوایی در منطقه حضور پیدا کند.

سیاری تاکید کرد: همزمان با این، نیروی دریایی راهبردی در منطقه دریا هم درحال گسترش عملیات خود است.

وی با اشاره به موضوع استفاده از موشک، راکت و پهباد توسط نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با به کارگیری سلاح های جدید نشان داد توان آفند بالایی دارد. روحیه موجود در نیروهای شرکت کننده در این رزمایش، نیروی ولایت مداری تمام و  سلحشوری بود که به طور کامل در این رزمایش به معرض نمایش درآمد.

 

 

 

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تیم جستجوی نیروی دریایی موفق شد ،پیکر تکاور شهید «امیر باصره»، از شهدای حادثه ناوشکن دماوند را کشف کند.
این گزارش حاکیست: زمان برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید اعلام خواهد شد.مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر ناوسروان شهید «بیژن زارع»، یکی دیگر از شهدای حادثه ناوشکن دماوند اول بهمن در بندرانزلی برگزار شده بود و روز جمعه نیز مراسم بزرگداشت  این شهید دلاور در این بندر برگزار شد.

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 عقاب‌ها بدون حتی یک بازی ملی و مقابل تیم‌های ته جدولی عقاب نشدند!

 

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: یک شنبه 24 دی 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 باز هم دی ماه شوم

۵دی زلزله بم
۱۹دی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی
۲۴دی امروز... غرق شدن نفتکش سانچی با ۳۲ خدمه
۳۰ دی سالگرد حادثه ساختمان پلاسکو
خدایا دیگه بسه
نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: یک شنبه 24 دی 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در بعد نظامی، هیچ خطری ایران را تهدید نمی‌کند و آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند چرا که نیروهای مسلح و ارتش جمهری اسلامی ایران در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری همایش سرانگشتان قرارگاه تاکتیکی لشکر 28 پیاده کردستان، در جمع  فرماندهان و جمعی از اصحاب رسانه با اشاره به آمادگی بالای نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در بعد نظامی هیچ خطری کشور ما را تهدید نمی‌کند و ارتش در بالاترین سطح آمادگی نظامی و دفاعی خود قرار دارد.
وی در پاسخ به این سوال که آمادگی نیروهای نظامی برای مقابله با تهدیدات احتمالی آمریکا را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: آمریکا علیه ایران اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این مسئله در بین تمام نیروهای نظامی ما نهادینه شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح کشور علیه مقابله با توطئه و تهدیدات دشمنان، اذعان داشت: نیروهای مسلح ایران آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان را دارند و نه تنها آمریکا بلکه هر دشمنی بخواهد علیه کشور تحرکی داشته باشد جواب قاطعی خواهیم داد.
 سرتیپ حیدری از استان کردستان به عنوان یک استان تاریخی نام برد و تاکید کرد: کردستان یکی از مناطق تاریخی در ایران زمین است که نقش مهمی در دفاع از کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی دارد.
وی تصریح کرد: در استان کردستان یگان‌ها
 ی نظامی توانمند از جمله لشکر قهرمان پیاده 28 کردستان وجود دارد که در سنندج، مریوان و سقز مستقر و در عرصه‌های مختلف دفاع از مرزهای کشور در این خطه نقش‌آفرینی می‌کنند.

ایشان هدف اصلی از سفر به کردستان را بررسی آخرین وضعیت آمادگی رزمی نیروهای ارتش در این استان عنوان کرد و گفت: دیدار با خانواده‌ نیروهای ارتش در کردستان از دیگر اهداف این سفر بوده است.

وی در ادامه در مورد اقدامات و نقش‌آفرینی ارتش در کمک به زلزله‌زدگان در استان کرمانشاه، اذعان داشت: نیروی زمینی ارتش از همان دقایق اولیه وقوع زلزله پا به میدان کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده گذاشت و تا الان کمک‌های خوبی به زلزله‌زدگان کرمانشاه انجام داد.

 

 

 

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: جمعه 22 دی 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 اقشار مختلف مردم همدان ، نجف آباد ، بجنورد ، اهواز ، قم ، گرگان ، لرستان ، مشهد و اصفهان با برگزاری راهپیمایی و با بیان منطقی مشکلات معیشتی و اقتصادی ، وحدت شان را به نمایش گذاشتند و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

 

 

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: دو شنبه 18 دی 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 هواپیما

متخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای نخستین بار عملیات اورهال (بازآماد) یک فروند هواپیمای ایلوشین را در پایگاه شهید دوران شیراز به اتمام رساندند.

امیر سرتیپ دوم خلبان محمدی فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز در این خصوص گفت: همه مراحل تعمیر، نگهداری و به‌روزرسانی قطعات بزرگ، کوچک و بسیار حساس الکترونیکی این هواپیما در پایگاه هوایی شهید دوران انجام شده است.

وی افزود: این هواپیما بیش از سه سال زمینگیر شده بود و برای تعمیر اساسی آن باید متخصصان کشور سازنده این کار را انجام می‌دادند.

فرمانده پایگاه شهید دوران اظهار داشت: تعمیرات هواپیمای ایلوشین بیش از 48 هزار ساعت زمان برده است.

امیر محمدی با بیان اینکه هواپیمای ایلوشین امروز  پس از تست‌های نهایی به ناوگان ترابری نیروی هوایی ارتش پیوست، گفت: این هواپیما در زمینه‌های حمل تجهیزات نظامی، بار، لجستیک و تجهیزات نیرو و امدادرسانی به مجروحان در زمان‌های مختلف کاربرد دارد.

 

نویسنده: نردبان امید ׀ تاریخ: دو شنبه 18 دی 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 60 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , me88.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com